Výrobce tohoto Piezo PD vstřikovače neuvolnil na trh náhradní díly potřebné k opravě a tím nás donutil přijít s vlastním řešením.
Tato generace PD vstřikovacích trysek je vybavena systémem řízení vstřikovací trysky pomocí speciálního piezoelektrického krystalu, který pak působí na hydraulický převodník a indukuje vstřikování paliva do spalovací komory motoru. Tento piezoelektrický krystal je vytvořen zalternativně uspořádaných piezoelektrických křemenných a kovových plátků.
Dle výrobce SIEMENS VDO je tato PD tryska nerepasovatelná.
Hlavní příčinou poškozenívstřiku SIEMENS Piezo 03G130073T a 03G130073Dje znečištěný palivový systém. Závada na voze se projevuje zhasnutím motoru a následným blikáním kontrolky žhavení a hláškou „Motor do dílny“. Dále není možné opětovně motor nastartovat. V tomto případě mohou být vstřikovače zkratovány. Vyčištění vstřikovačů ve většině případů nedostačuje k tomu, aby vůz správně fungoval.
Nejporuchovější typy byly u vozidel vyrobených do konce roku 2007, vstřikovací jednotky byly označeny 03G130073D a 03G130073M. Výrobce vozů svolal vozidla na tzv. kulanci, kdy vstřikovací jednotky vyměnil na své náklady za nové produkty, které označil novými výrobními čisly a to 03G130073S, 03G130073T a 03G130073TX.
Kontrolky závady na voze
Seznam vozů u kterých se závada nejčastěji vyskytuje
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Více informací
Vždy relevantní obsah a bezpečí pro vaše cookies
Nemáte ještě účet?
Zaregistrujte se a získejte spousty výhod
při opakovaném nákupu není třeba vyplňovat údaje
možnost sledování aktuálního stavu všech objednávek