Repasované autodíly přímo od zdroje
basket 0

0 Kč

V košíku zatím nic nemáte

Často kladené otázky

Proces repase

Repase každého typu produktu probíhá jiným způsobem, zjednodušeně však proces probíhá následovně. Nejdříve díl vždy kompletně rozebereme na jednotlivé komponenty. Všechny nevyhovující části vyměníme za nové, ostatní komponenty očistíme či opískujeme, následně díl smontujeme a důkladně otestujeme. Každý repasovaný produkt prochází stejnými funkčními testy jako nový díl.

Repasované produkty musí splňovat naprosto stejné parametry jako nový kus a prochází také stejným procesem testování. Rozdíl je proto pouze v ceně a nikoliv v záruční lhůtě. Na repasované produkty, které jsou levnější, poskytujeme záruku 2 roky jako na nový díl.

Repasovaný kus je kompletně demontován, všechny nevyhovující součástky jsou vyměněny za nové, původní komponenty jsou očištěny či opískovány a na závěr procesu je produkt otestován. Testovaný kus je použitý díl, který je však funkčně srovnatelný s novým či repasovaným kusem, jelikož musí projít stejnými zátěžovými testy, vzhledově jsou však odlišné. Na testovaný kus poskytujeme záruku 1 rok, na repasovaný díl 2 roky.

Autodíly k repasi získáváme nejčastěji ve specializovaných sběrnách použitých autodílů zejména ve Velké Británie, Německu a Francii. Repase probíhá přímo u nás v Opavě, na kvalitu dohlíží naše francouzská pobočka REMANTE SAS se sídlem v Lyonu.

Repasované produkty musí splňovat naprosto stejné parametry jako nový kus a prochází také stejným procesem testování. Veškeré vadné díly jsou vyměněny za nové a povrch každého repasovaného produktu je ošetřen tak, aby byl zaměnitelný s nový kusem. Na všechny naše repasované produkty poskytujeme záruku 2 roky.

Repasované produkty šetří nejen Vaši peněženku, ale i životní prostředí. Vdechujeme starým autodílům nový život, čímž ušetříme 79 % zdrojů oproti výrobě nového kusu.

Objednávky

Objednávku vytvoříte jednoduše na našem e-shopu. Správný díl dohledáte podle RZ vozidla nebo značky, modelu a správné motorizace. Budete-li potřebovat pomoct s vyhledáním správného dílu či s dokončením objednávky, neváhejte nás kontaktovat na +420731447502.

Jsou tři možnosti, jak díl vyhledat – podle SPZ vozidla, podle specifikací automobilu, případně podle číselného označení starého kusu (jak jej najít naleznete zde). Budete-li potřebovat pomoct s vyhledáním správného produktu, neváhejte nás kontaktovat. Připravte si označení karoserie VIN nebo motorizaci vozidla.

Ano, po registraci u nás získáte zajímavé slevy za opakované nákupy na celý sortiment repasovaných i testovaných autodílů. Nárok na slevu má každý odběratel, který na našem e-shopu nakupuje opakovaně a pravidelně. Provozujete autoservis či prodejnu autodílů? Potom slevu 3 % získáte již při druhém nákupu. Více informací zde.

Doprava i svoz starého dílu je po celé České i Slovenské republice zpoplatněn. Svoz je za poplatek zajištěn přes partnera PPL nebo DPD. Dopravu zdarma momentálně neposkytujeme.

Objednávky produktů skladem vytvořené ve všední den do 17:00 jsou expedovány tentýž den a doručeny zpravidla do 24 hodin, ve výjimečných případech do 48 hodin od objednání. Přesný čas doručení k vám nebo do vašeho servisu můžete vždy specifikovat v objednávce nebo s naším specialistou na telefonu.

Nevyhovující nepoužité zboží je možné vrátit do 14 dnů (od převzetí zásilky) bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno kompletní, v původním obalu a zabalené. Nesmí chybět protokoly o testování dílu. Jejich ztráta může znamenat ponížení vrácené částky o nové testování dílu. Peníze vám budou zaslány převodem na váš bankovní účet a to nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky.

Staré díly

Pokud chcete vrátit peníze z kauce za váš starý díl, klikněte zde.

Chcete-li vykoupit starý díl vyplňte následující formulář zde.
Naše zákaznická podpora vás bude kontaktovat s cenovou nabídkou.
Zašlete vaše staré díly (zabalené v pevné krabici, vycpané tak, aby se díl během přepravy nepoškodil) a po přijetí a kontrole vašich dílů zašleme peníze na vámi uvedený bankovní účet (platba proběhne do 10 pracovních dní po obdržení vašich starých dílů).

  1. Provedete nákup repasovaného nebo testovaného dílu na našem e-shopu včetně vratné kauce.
  2. Svoz starého dílu lze zajistit nejdříve následující pracovní den od objednávky na tomto odkaze.
  3. Po následném doručení Vašeho starého dílu na náš sklad, splňujícího podmínky pro přijetí, vracíme kauci za starý díl na Váš bankovní účet.
  4. Částku vracíme do 10 pracovních dní od přijetí starého dílu. Bankovní účet můžete zadat v objednávce nebo dodatečně po doručení starého dílu.
  5. Adresa pro doručení starého dílu: Autonorma.cz, Sadová 44, 74601, Opava, Česká republika

Všechny vrácené staré díly musí být důkladně zabaleny, před vložením starého dílu do balíku doporučujeme díl zabalit do igelitového obalu, tím zabráníme průtoku zbytkových kapalin. Dále důrazně doporučujeme použít stejnou krabici a výplň, ve které vám byl doručen repsovaný nebo testovaný díl. Zabráníte tím poškození starého dílu při přepravě. Neručíme za poškození špatně zabaleného dílu zákazníkem.

Častokrát se k nám jako staré díly pro vyplácení kaucí dostávají kusy s dílčím poškozením, které nesouvsí s předmětem repase. Jsou to ulomené části obalu dílu (holendry), chybějící součásti (například chybějící regulace turbodmychadla) nebo neopravitelná mechanická poškození (prasklý obal čerpadla) a poškozené eleketronické ventily (u vybraných vstřikovačů). V některých případech může díl dorazit již neopravitelný, nepoužitelný pro další repasi. V tomto případě je zákazníkovi udělena srážka z kauce nebo kauce není uznána. V tomto případě vás budeme informovat a více informací naleznete také zde.

Záruka

Na veškeré repasované náhradní díly poskytujeme záruku 2 roky, s možností prodloužení o jeden rok, stejně jako na nové náhradní díly. Pokud se rozhodnete zakoupit testovaný náhradní díl, bude na něj vystavena roční záruka s možností prodloužení až na dva roky.

Záruku poskytujeme na kompletní díl, nikoliv na jednotlivé komponenty. Ručíme vždy za funkčnost celého náhradního dílu. Veškeré díly jsou opratřeny záručními plombami a k naprosté většině náhradních dílů je dodán testovací protokol z výstupní kontroly. 

Objednaný díl nefunguje správně? Na Vámi objednané zboží se vztahuje záruka 1 nebo 2 roky, ve které můžete zboží reklamovat. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní, ale zpravidla kratší. Online reklamaci založíte zde.

 

Balíček s reklamovaným produktem nám zašlete zpět spolu s vyplněným formulářem níže a dokladem o zaplacení na tuto adresu:

 

AutoNorma.cz
Na Starém břehu 7
746 01 Opava
Česká republika

V případě reklamace s vámi bude přímo komunikovat reklamační oddělení nebo zákaznická podpora na svých běžných kontaktních kanálech jako je chat nebo email.