Repasované autodíly přímo od zdroje
basket 0

0 Kč

V košíku zatím nic nemáte

arrow  Zpět na výpis článků

user03.02.2022

user2 min

userTomáš

Jak repasujeme vstřikovače BOSCH?



Každý vstřikovač  je demontován na prvodíly. Následně probíhá čištění těchto všech součástek pomocí ultrazvukové čističky.

Jednotlivé součástky jsou následně zkoumány pod mikroskopem. Selekcí neprojdou žádné díly, které neodpovídají kvalitou shodnou s kvalitou nového dílu. Pokud je možné některé prvky vstřikovače znovu použít jsou odděleny od nevyhovujících dílů a následně opracovány. Nevyhovující součástky vstřikovače jsou nahrazeny součástkami novými nebo repasovanými.



Jakmile jsou všechny součástky na jednom místě, vstřikovač je zkompletován vyškoleným personálem.





Čištění dílů vstřikovače v ultrazvukové čističce
Na stestovacím stoje je vstřikovač podroben těmto dílčím testům
  1. měření vstřikovací dávky a přetečení při plném zatížení
  2. měření dávkovací dávky při částečném zatížení
  3. měření vstřikovací dávky při volnoběhu
  4. měření počáteční dávky nebo několika počátečních dávek (v závislosti na generaci vstřikovače)
  5. měření rozprašování paliva 
  6. kódování vstřikovače a přiřazení nového IMA či ISA kódu
  7. tisk protokolu o funkčnosti vstřikovače 



Bádání mikroskopických rozdílů na 

jednotlivých dílech vstřikovače

Vše je nachystáno pro složení vstřikovače Bosch

Testování stanice Bosch EPS 815 pro všechny generace vstřikovače Common Rail Bosch

Poradíme Vám
s výběrem

radek

Tomáš
Specialista v repasovaných autodílech

call
+420 731 447 502
(Ve všední dny od 8:00 do 17:00)
email

info@autonorma.cz
Odpovídáme do 24 hodin