Chladiče výfukových plynů - AutoNorma

Technologie EGR  je jedna ze dvou technologií, které umožňují snížit emise výfukových plynů vznětových motorů na úroveň norem Euro IV a vyšší. Principem je, že část výfukových spalin odchází do chladiče vnější recirkulace. Tyto ochlazené plyny, které prošly ERG ventilem, jsou zpětně zaslány do vzduchového nasávání a opětovně projdou spalovacím procesem. Proto se redukuje teplota spalování, protože nasátá směs obsahuje méně kyslíku. Nižší teplota spalování totiž stojí za menší produkcí oxidu dusíku. EGR ventil se spustí pouze v daných situacích, které stanoví řídící jednotka motoru. V případě, že motor nedosáhne ideální teploty, ventil zůstává uzamčen.   Mezi závady patří: Nejčastější závadou je znečištění ventilu. Tato vada pak vede k dalším problémům, jako: snížení funkce motoru nepravidelný volnoběh škubání motoru v nízkých otáčkách obtížné starty nemožnost nastartování motoru

Chladiče výfukových plynů

Informace

Technologie EGR  je jedna ze dvou technologií, které umožňují snížit emise výfukových plynů vznětových motorů na úroveň norem Euro IV a vyšší. Principem je, že část výfukových spalin odchází do chladiče vnější recirkulace. Tyto ochlazené plyny, které prošly ERG ventilem, jsou zpětně zaslány do vzduchového nasávání a opětovně projdou spalovacím procesem. Proto se redukuje teplota spalování, protože nasátá směs obsahuje méně kyslíku. Nižší teplota spalování totiž stojí za menší produkcí oxidu dusíku. EGR ventil se spustí pouze v daných situacích, které stanoví řídící jednotka motoru. V případě, že motor nedosáhne ideální teploty, ventil zůstává uzamčen.  

Mezi závady patří: 
Nejčastější závadou je znečištění ventilu. Tato vada pak vede k dalším problémům, jako:

  • snížení funkce motoru
  • nepravidelný volnoběh
  • škubání motoru v nízkých otáčkách
  • obtížné starty
  • nemožnost nastartování motoru

Produkty

Zobrazují se 1 – 38 z 38 položek
Zobrazují se 1 – 38 z 38 položek
+420 731 447 502
Napište námKontakt