NEPROPÁSNĚTE DNEŠNÍ EXTRA 10% BLACK FRIDAY SLEVU! KONEČNÁ SLEVA AŽ 55 %!
Do konce zbývá:

Reklamace - AutoNorma

Reklamace

Jak postupovat při vrácení či reklamaci zboží


Objednaný náhradní díl je jiný, než který potřebujete?

Vytvořte si na našem e-shopu co nejdříve novou objednávku správného dílu, aby Vám zboží neuniklo!

Peníze za nevyhovující produkt/y Vám budou vyplaceny obratem od přijetí Vašeho balíčku.

Vytvořte reklamaci níže, zboží zabalte do originálního balíku a na balíku zaznačte fixem důvod vrácení balíku.


Jak postupovat při vrácení zboží?

Nevyhovující nepoužité zboží je možné vrátit do 14 dnů (od převzetí zásilky) bez udání důvodu.

Zboží musí být vráceno kompletní, v původním obalu a zabalené. Nesmí chybět protokoly o testování dílu. Jejich ztráta může znamenat ponížení vrácené částky o nové testování dílu.

Peníze Vám budou zaslány stejným způsobem platby, jako při zaplacení zboží, a to nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky.


Jak postupovat při reklamaci zboží?

Objednaný díl nefunguje správně?
Potřebujete díl v záruce otestovat na případné závady?


Na Vámi objednané zboží se vztahuje záruka 1 nebo 2 roky, ve které můžete zboží reklamovat.


Balíček s reklamovaným produktem nám zašlete zpět spolu s vyplněným formulářem níže a dokladem o zaplacení na tuto adresu:


REMANTE GROUP s.r.o.
Sadova 189/44
746 01 Opava

Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám. Pro Českou a Slovenskou republiku nabízíme možnost zřízení svozu reklamace ZDARMA.


Při vrácení či reklamaci zboží je doporučeno zaslat formulář, který naleznete k vytisknutí ZDE

Děkujeme Vám!

Vše pro Vás vyřídíme co nejdříve a brzy se Vám ozveme.

Tým Autonorma