FAQ - AutoNorma

Často kladené otázky AutoNorma.cz

Oprava a výměna vstřikovacího čerpadla, vstřikovačů a turbodmychadla

  1. Jak dlouho trvá zakázková repase nebo otestování vstřikovacího čepadla, vstřikovačů nebo turbodmychadla?
    Standardní doba vyhotovení zakázkové repase je do 5 pracovních dní od obdržení zboží. Jestliže sjednáváme svoz nefunkčního dílu, je třeba počítat s 2 dny navíc, kdy je díl u přepravce. Některé produkty jsou časově náročnejší na vyhotovení, proto vždy předem zákazníka upozorníme na tuto skutečnost tak, aby si dokázal naplánovat jeho následnou montáž.


  2. Repasujete kompletně? Používáte nové a originální díly?
    Pojem kompletní repase se u nás chápe jako výměna nejčastěji kazových komponentů. Každý produkt je specifický a jeho kompletní repase si vyžaduje výměnu odlišných dílů. Jelikož máme bohaté zkušenosti s dieselovým segmentem, víme které díly je potřebné vyměnit abychom vyhotovili 100% funkční produkt. Jestliže si objednáte otestování a následnou zakázkovou repasi Vašeho poškozeného čerpadla nebo vstřikovačů, poté vycházíme z míry jeho poškození a předem Vás budeme informovat, které komponenty je potřeba vyměnit a sdělíme Vám celkovou cenu repase poškozeného dílu. Postup výměny nejčastěji kazových komponentů šetří Vaše peníze, není potřeba za každou cenu měnit komponenty, které jsou v pořádku. Zbytečné navyšování ceny není našim standardem.


  3. Repasujete i stará rotační čerpadla nebo čerpadla typu Lucas Epic?
    Repasí rotačních čerpadel a vstřikovacích čerpadel Lucas Epic se již osobně nezabýváme. Nicméně naší prioritou je poskytnutí komplexního servisu našim zákazníkům. Proto i když nemáme produkt skladem nebo jej ani zakázkově nerepasujeme, oslovíme naše spolehlivé dodavatele a připravíme pro zákazníky nejlepší možnou nabídku.


  4. Testujete všechna vstřikovací čerpadla, vstřikovače i turbodmychadla?

    Testujeme Common railové sady, tedy vysokotlaká čerpadla a vstřikovače. Dále PD vstřikovače a řídící jednotky. Pokud si nebudete jistí závadou svého dílu, využijte naši zákaznickou péči, která je Vám k dispozici od 8:30 – 17:00. Odpovědná osoba Vám výjde maximálně vstříc a pokusí se zodpovědět veškeré Vaše dotazy.


  5. Repasujete přímo u Vás v Opavě nebo si necháváte repasovat díly třeba v Polsku?
    Prioritně máme svoji výrobu pro repasování čerpadel, vstřikovačů a turbodmychadel, nicméně v současné době spolupracujeme s mnoha evropskými dodavateli, mimo jiné také v Polsku.


  6. Jak si mohu u Vás objednat repasované vstřikovací čerpadlo, vstřikovače nebo turbodmychadlo?

    Hlavním údajem pro vytvoření objednávky na našich webových stránkách je číselné označení dílu, podle kterého si daný produkt dohledáte. Poté už Vám objednání produktu zabere zhruba 5 min času. Vyberete si jednu ze čtyř navrhovaných možností, která Vám nejvíce vyhovuje a produkt vložíte do košíku. Doplníte fakturační a dodací adresu a případě zvolíte, že chcete zajisti svoz nefunkčního dílu zdarma. Dále už Vás budeme kontaktovat o průběhu celé zakázky.


  7. Máte všechny produkty opravdu skladem? Jaká je doba dodání pokud skladem není?
    Většinu nejobrátkovějšího sortimentu vedeme skladem. Máme také spoustu dílů ve výrobě a jsme schopni zareagovat v případě poptávky či objednávky a vyhotovit tyto díly do 24 – 48 hodin. Pakliže nemáme produkt skladem, navrhujeme zakázkovou repasi poškozeného dílu. Skladové zásoby aktualizujeme průběžně, nicméně může se stát, že narazíte na našich webových stránkách na zboží skladem, přitom jsme jej nedávno vyprodali a skutečnost je tak jiná. Poté se vždy snažíme vyjít zákazníkovi vstříc a najít řešení, které uspokojí jeho potřeby.


  8. Pokud bude můj díl neopravitelný, máte řešení?

    Jestliže diagnostikujeme, že míra poškození Vašeho nefunkčního dílu je natolik vysoká, že z něj již nebudeme schopni vyhotovit plně funkční repasovaný produkt, poté Vám navrhneme další možná řešení. Výměna za jiný repasovaný produkt, ovšem k ceně připočteme v tomto případě nevratnou kauci nebo zajistíme nový produkt od našich dodavatelů za nejlepší cenu pro Vás.


  9. Jestliže jsem plátce DPH ze Slovenska, budete účtovat opravu s DPH?

    Pokud dodáte fakturační údaje včetně platného DIČ pro ověření registrace, budeme fakturovat částku netto, tedy bez DPH. Při osobním odběru můžete také platit měnou EURO. Pokud budeme přebírat zboží zaslané na dobírku, platíte přímo přepravci ve Vaši měně


  10. Když neznám číselné označení poškozeného dílu, dokážete mi poradit?
    Jediné, co naši zákazníci ví vždy, jsou podrobné informace o svém vozidle. Proto využíváme dostupných katalogů a databází, abychom dohledali podle specifikace jejich vozidla jednotlivá čísla dílů. Následně sdělíme zákazníkům přesnou cenu a dostupnost poptávaného dílu. V některých případech nejsme schopni zjistit přesné označení dílů, proto je nejspolehlivější variantou vyčtení číselného označení přímo z poškozeného dílu.


  11. Dostanu k zakoupenému produktu i příslušenství?

    Příslušenství nemáme v tuto chvíli zavedeno v eshopu jako samostatný produkt. Pokud sháníte k repasovanému čerpadlu, vstřikovači nebo turbodmychadlu i příslušenství, individuálně jej poptáme a zajistíme.

Doprava a svoz vratných dílů

  1. Jak funguje svoz?

    Svozy vratných a nefunkčních dílů zajišťujeme po celé ČR i SR ZDARMA. Aby svoz proběhl následující den od vytvoření objednávky, je potřeba objednávku vytvořit do 17:00. Sjednání svozu je rychlé a zcela jednoduché. V objednávce na našich webových stránkách se Vás ptáme, zda chcete zajistit svoz a na jaké adrese. Zvolíte si tuto možnost a doplníte správnou adresu. Zboží je k nám doručeno následující den od jeho vyzvednutí.


  2. Musím vratný/nefunkční díl zabalit?

    Vratné či nefunkční díly, které svážíme prostřednictví přepravce musejí být důkladně zabaleny. Dbejte prosím na preciznost zabalení, vyhnete se tak možným komplikacím, které mohou vzniknout


    vícepoškozením již nefunkčního dílu.

  3. Svážíte zdarma také na Slovensku?

    Ano, nefunkční díly svážíme zdarma i po celém Slovensku. Svozy probíhají maximálně do 48 hodin od sjednání.


  4. Mohu Vám zaslat čerpadlo, vstřikovače nebo turbo jakoukliv přepravní společností?

    Ano, vstřikovací čerpadlo, vstřikovači či turbodmychadlo nám můžete zaslat libovolnou přepravní společností. Adresu provozovny naleznete na našich webových stránkách v sekci KONTAKT.


  5. Máte sídlo v Praze?

    Ne, v Praze máme pouze fakturační adresu. Provozovnu máme v Opavě. Veškeré kontaktní údaje naleznete na našich webových stránkách https://www.autonorma.cz/content/8-kontakt

Autoservis a servisní slevy

  1. Máte nějaké slevy pro servisy?
    Pro naše partnery máme připravených spoustu výhod, včetně fixní slevy na veškerý sortiment. A jelikož si vážíme našich zákazníků, rádi je odměníme za dlouhodobý a narůstající odběr našeho sortimentu. Jste koncový zákazník a chcete výhodnější cenu? Doporučte nás Vašemu servisu a získáte taktéž jednorázovou slevu. Stačí abychom fakturovali na Váš sevis.


  2. Co musím udělat, abych slevu obdržel?

    Stačí se registrovat na našich webových stránkách. Poté Vám bude automaticky přidělena slevová skupina a ihned se Vám prokreslí zvýhodněné ceny.


  3. Mohu Vám přistavit celé vozidlo?

    Ano, můžete nám přistavit celý vůz. Pro naše zákazníky zajišťujeme komplexní služby včetně demontáže a montáže námi repasovaného produktu, který si zákazník u nás zakoupil. Stačí nás předem informovat a my Vám stanovíme přesný termín přistavení vozidla a předběžnou kalkulaci servisních prací spojených s demontáží a montáží zakoupeného produktu. Kalkulace je předběžná a cena není finální, jelikož neznáme celkový stav vozidla. Během montáže repasovaného produktu můžeme objevit skryté závady spojené s nefunkčností Vašeho vozidla. V tomoto případě Vás budeme o všem průběžně informovat a celou záležitost s Vámi konzultovat. Vozidlo předáme až v momentě, kdy bude plně funkční. Naším cílem je spokojenost zákazníků.


  4. Máte po republice i více poboček a servisních míst?

    Po celé ČR a SR máme zhruba 200 spolehlivých servisních partnerů, kteří plně využívají naše služby. Jestliže si přejete kompletní servisní služby a máte to k nám do Opavy daleko, doporučíme Vám kvalitní autoservis, který splní Vaše požadavky. Dokonce Vám dodáme kontaktní údaje na odpovědné osoby z vybraného autoservisu a předem je seznámíme s Vaší návštěvou. Pobočku a výdejní místo máme pouze v Opavě. A abychom byli k našim zákazníkům „blíže“ zajišťujeme svozy nefunkčních dílů po celé ČR a SR zdarma. Ušetříme Vám čas i peníze, stačí předat zabalený díl kurýrovi do ruky a o nic víc se nestaráte. Více na https://www.autonorma.cz/content/7-doruceni-vyzvednuti-dilu-zdarma

Vratné kauce

  1. Co když dodám nekompletní nebo rozebraný vratný díl?

    Standardně rozebrané vratné díly nepřijímáme. Ovšem existují výjimky, kdy jsme schopni posoudit i rozebraný díl a vratnou kauci tak uznat. Nejdůležitější je, aby byl vratný díl kompletní. Jestliže tomu tak není, budeme Vás kontaktovat a vyžádáme si dodání chybějících komponentů. Pokud tak neučiníte, vratný díl nepřijímáme. Další důležitou podmínkou pro uznávání kaucí je, že vratný díl nesmí být opravdu extrémně poškozen. Tuto skutečnost jsme schopni poudit, jakmile vratný díl rozebereme a zhodnotíme stav jednotlivých komponentů. Podmínky vrácení starých dílů uvádíme na našich webových stránkách


  2. Kdy a za jakých podmínek neúčtujete vratnou kauci?

    Vysokotlaká čerpadla a vstřikovače systému Common rail nejdříve testujeme a standradně do 3 pracovních dní od jejich obdržení se vyjádříme zda budeme kauci účtovat nebo nikoliv. Vstřikovací čerpadla Bosch VP, VE, Zexel VRZ a Covec a všechna turbodmychadla jsme schopni posoudit ihned po jejich obdržení. Jestliže vratný díl nebude splňovat podmínky uznání, kauce se stává nevratnou.


  3. Když předám při převzetí repasovaného produktu rovnou vratný díl přepravci, kauci neúčtujete?

    Vratnou kauci neúčtujeme v případě, že vratný díl máme fyzicky u nás. Přepravní společnost pro nás zajišťuje pouze expedici, nikoliv posuzování vratných dílů.

Záruky na repasované produkty

  1. Jakou u Vás dostanu záruku na repasovaný produkt?

    Na veškeré repasované produkty poskytujeme záruku 12 měsíců, bez omezení ujetých kilometrů.


  2. Jak řešíte reklamaci?

    Samotnou reklamaci se pro Vás vždy snažíme vyhotovit ve stejném časovém horizontu jako běžnou zakázku, tedy do 5 pracovních dní. Zboží k reklamaci přijímáme s vyplněným reklamačním protokolem, který naleznete na našich webových stránkách v sekci PRO ZÁKAZNÍKY. Reklamované zboží nesmí mít poškozené plomby a nesmí mít jiné známky zásahu do námi repasovaného dílu.


  3. Uznáváte reklamaci, když je čerpadlo, vstřikovače nebo turbodmychadlo špatně mazáno?

    Všeobecně platí, že postup montáže repasovaného dílu do vozidla musí splňovat podmínky stanovené výrobcem. Jestliže dojde k poškození repasovaného dílu vlivem nekvalitního mazání, nesprávného užívání či nedodržení montážního postupu, reklamace je automaticky neuznaná. Vyvarujte se těmto možným příčinám poškození, aby nedocházelo ke zbytečným neshodám obou stran. Opravdu jen minimum množství repasovaných dílů se poškodí samovolně.


+420 731 447 502
Napište námKontakt