Tomáš poradí
+420 731 447 502
(Ve všední dny od 8:00 do 17:00)
03.05.2022
3 min
Tomáš
Rozebrané prvky setrvačníku se přenesou do tlakové myčky. Ta vytváří vodní páru s teplotou až 180 °C, díky čemuž je zaručeno, že myčka důkladně vyčistí komponenty dvojhmotového kola od mastnoty a nečistot.
Po důkladném omytí v tlakové myčce prvky přejdou do tryskacího stroje. V tomto okamžiku jsou odstraněny zbytky staré barvy, stopy koroze nebo rzi.
V další fázi naši specialisté posoudí, které prvky by měly být vyměněny. Poté se dvouhmotový setrvačník sestaví z nejkvalitnějších náhradních komponent. Používáme pouze komponenty od originálních výrobců včetně Sachs, Valeo nebo LuK.
Při broušení dochází k uhlazení veškerých nerovností tak, aby mohlo být dvouhmotového setrvačníku správně vyváženo.
Jednou z finálních fází procesu repase dvojhmotového kola je sestavení do správné polohy a uspořádání jako vidíte na fotografii vpravo. Prvky dvojhmotného kola jsou trvale spojeny nýtováním.
Dokončení procesu repase není všechno. Je nezbytné, aby každé dvojhmotové kolo prošlo řadou zkoušek. Jednou z nich je dynamické vyvážení. Díky tomu je vyloučen výskyt vibrací během dalšího provozu.
Repase dvouhmotového setrvačníku je cenově nejvýhodnější řešení. Po repasi dvouhmotový setrvačník znovu získá stav „nové“ komponenty.
K opotřebení setrvačníku často dochází z nedbalosti samotných řidičů. Existuje několik návyků, které prodlužují životnost tohoto zařízení.
Po repasi dvouhmotového setrvačníku doporučujeme vždy vyměnit spojkovou sadu za novou stejného výrobce jako je setrvačník.